Tuesday, May 06, 2008

Editor of Durham Newspaper (belatedly?) Admits Mistakes in Duke Lacrosse Case

"Executive Editor Bob Ashley of the Durham (N.C.) Herald-Sun, which has been criticized by some for its coverage of the Duke University lacrosse case, said the newspaper should have realized sooner the charges were false." Joe Strupp, "Herald-Sun Editor Admits Paper Erred On Duke Lacrosse Case," Editor & Publisher (April 10, 2008)
Post a Comment